merhabalar arkadaşlar
uzun süredir bu başlığa yazamıyorum k.bakmayın
konu ile ilgili çevremde araştırma yaptım ve birçok dostum ilk önce C den başlamamı önerdi.. Çoğu kişi şuan için kursa gitme C kitabını al ve e-booklar yardımı ile çalış C'nin mantığını kavra dediler..
şu an için bu öneri benimde kafama yattı.. C kitabı almayı düşünüyorum..
Piyasada geniş içerikli işime yarayacak ve çok pahalı olmayacak kitap arıyorum..
Önere bileceğiniz isimler varmı arkadaşlar
teşekkürler.
visual basic için kurs alınmalı mı yoksa kaynak siteler yeterli mi
11
●3.428
- 10-11-2007, 15:08:08myradyom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bencede c# bir numara ve daha da gelişicek