• 25-10-2007, 19:35:25
    #10
    merhabalar arkadaşlar

    uzun süredir bu başlığa yazamıyorum k.bakmayın

    konu ile ilgili çevremde araştırma yaptım ve birçok dostum ilk önce C den başlamamı önerdi.. Çoğu kişi şuan için kursa gitme C kitabını al ve e-booklar yardımı ile çalış C'nin mantığını kavra dediler..

    şu an için bu öneri benimde kafama yattı.. C kitabı almayı düşünüyorum..

    Piyasada geniş içerikli işime yarayacak ve çok pahalı olmayacak kitap arıyorum..
    Önere bileceğiniz isimler varmı arkadaşlar
    teşekkürler.
  • 09-11-2007, 13:00:15
    #11
    visual.studio tavsiye ediyorum microsoftunda yatırımı c# diline.
  • 10-11-2007, 15:08:08
    #12
    myradyom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    visual.studio tavsiye ediyorum microsoftunda yatırımı c# diline.

    bencede c# bir numara ve daha da gelişicek