• 18-10-2007, 10:44:19
    #37
    Üyeliği durduruldu
    bill gates e microsoft a birşeyler diyorsunuzda ibm in bilgisayarlarına ilk işletim sistemini yazan bu adam değil miydi sonra ibm den daha fazla ödün/para isteyince anlaşamadılar.
    sonra gitti kendi yoluna ibm den zengin(dir) şuan mühim olan para
    borland-delphi yi üreten delphiden önce pascal ı da üreten pascalı üretende zurich üniversitesi grubu bu grup ta ki
    pascal philip kahn - Google'da Ara
    bu adam yapımcılarından dı sonra gitti borlandı kurdu sonra delphi sonra bill gates ile çatışmaları oldu sonra iflas etti battı sonra bill gates parayı bastı borland çalışanlarını komple satın aldı transfer etti herneyse visual studio yu çıkardı para yani aslolan herşey ama ama haticeye değil netice ye bakarsak adamlar lider durumda şuan
  • 16-11-2007, 12:56:51
    #38
    çok teşekkürler ben zaten başladım deplhi üzerinde çalışmaya ama ilk önce işin matığını üzerinde duruyorum sayısal yönü
  • 03-01-2008, 22:44:22
    #39
    paylaşım için teşekkürler.. işime yarayacaktır..
  • 04-01-2008, 02:27:57
    #40
    çok saol teşekkürler