• 05-08-2010, 07:43:33
    #1
    Beyler siteye girildiğinde sitenin ziyaretçinin anasayfası olmasını istiyorum bu mümkün mü?
  • 05-08-2010, 07:50:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://hazirkod.com şu adresden bulabilirsin.
  • 05-08-2010, 10:18:13
    #3
    bulamadım yardımcı olur musun
  • 05-08-2010, 10:21:21
    #4
    o kadar zor mu bulamamak.. arama kısmına anasayfa yapmak diye aratsaydın 3. sırada görürdün..

    http://hazirkod.com/hazirkod.asp?ffo..._konu=Anasayfa yap
  • 05-08-2010, 11:29:31
    #5
    ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar zor mu bulamamak.. arama kısmına anasayfa yapmak diye aratsaydın 3. sırada görürdün..

    http://hazirkod.com/hazirkod.asp?ffo..._konu=Anasayfa yap
    Off Adam Gibi Oku Konuyu! Siteye Girildiğinde Diyorum Anasayfam Yap Diye Tıklanılmasına Gerek Kalmadan
  • 05-08-2010, 14:16:28
    #6
    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off Adam Gibi Oku Konuyu! Siteye Girildiğinde Diyorum Anasayfam Yap Diye Tıklanılmasına Gerek Kalmadan
    adam sana yardım etmeye çalışmış senin derdin ne ?
  • 05-08-2010, 14:21:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hta. gibi birşey sanırım bu legal mi ?
  • 05-08-2010, 15:53:56
    #8
    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off Adam Gibi Oku Konuyu! Siteye Girildiğinde Diyorum Anasayfam Yap Diye Tıklanılmasına Gerek Kalmadan
    Öyle bişey yaparsan sitene kimse girmez. Girenlerden de %0,01 başarılı olursun
  • 05-08-2010, 16:41:56
    #9
    Arkadaşlar Adam Neyi Soruyor Siz Ne Diyorsunuz ?

    Kardeş o HTML içine yerleştirilen bi EXE sayesinde Yapılabiliyor

    Ama Bu ilerde Google tarafından Zararlı Site olarak Görüyor

    Ayrıca Herkes Virüs Olarak Biliyor...