Siteye girildiğinde siteyi anasayfa yapan kod?
12
●959
- 05-08-2010, 10:21:21
o kadar zor mu bulamamak.. arama kısmına anasayfa yapmak diye aratsaydın 3. sırada görürdün..
http://hazirkod.com/hazirkod.asp?ffo..._konu=Anasayfa yap - 05-08-2010, 11:29:31Off Adam Gibi Oku Konuyu! Siteye Girildiğinde Diyorum Anasayfam Yap Diye Tıklanılmasına Gerek Kalmadanertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2010, 14:16:28adam sana yardım etmeye çalışmış senin derdin ne ?yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2010, 15:53:56Öyle bişey yaparsan sitene kimse girmez. Girenlerden de %0,01 başarılı olursunyelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar zor mu bulamamak.. arama kısmına anasayfa yapmak diye aratsaydın 3. sırada görürdün..