Arkadaşlar;
Erensoft ve mobilyıllık firmalarının (googlede arayıp ulaşabilirsiniz) yaptığı güzel yıllıklar var. Bu yıllıklar için özel bir program olduğunu sanmıyorum. Ya da kurumlar kendileri için bu programları oluşturdular. Herneyse anlamadığımdan sormak istediğim şudur;
Bu tip yıllıklar için özel program satanlar veya yapanlar var mı? Yoksa bu örnekler flashla özel mi yapılmıştır...
Eğer bu örnekler flash veya başka program ise bana benzerini oluşturup, benim sadece veri girerek bunlar benzer yıllık hazırlamamı sağlayabilecek olan var mı (ücret karşılığı)
Okul Yıllığı Hazırlama (İstek)
9
●6.229
- 10-03-2010, 17:39:43
- 12-03-2010, 23:31:42Ne olduğunu bilmiyorum. Anlamadığım için de buraya danıştım..NoVoLuMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PcxMasteR AIO nedir? - 12-03-2010, 23:47:24director ile en prof dijital yıllıklar hazırlanıyor. muhtemelen bu firmalar da öyle yapıyordur. ben de daha önce html+flash bir cd yapmıştım. her türlü yapılır önemli olan görselliktir. director ile yapılmasının en önemli amacı veriyi şifreleyip kalıbın kullanılmasını engellemektir.
- 13-03-2010, 10:41:33Buradaki link işine yarıcaktır.. içinde program ve kullanım klavuzu bulunmakta... Programlama bilginiz olmadan dahi kendi direktifleriniz doğrultusunda program oluşturabiliyorsunuz..
daha önce bizim bir arkadaş mezuniyet CD'si yapmıştı
Yok ben yapamam diyorsan pm gönder işini görelim
Rar pass : darkCOD3R - 13-03-2010, 15:41:01bu dönem proje ödevi olarak verdi hocamız "Interaktif Yıllık Cd " Delphi de hazırlayacağım.
genelde Flash Olarak hazırlanıyor yıllık tarzı interaktif cd ler , yada "AutoPlay Media Studio ", "Multimedia Builder" tarzı AIO programlarına bakmanı öneririm.. bu işler için gayet başarılı programlar.. - 13-03-2010, 18:50:07pardon şifreyi vermeyi unutmusum..NoVoLuMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rar pass : darkCOD3R

