Selamlar,
bana webcam ile sesli video kaydı yapan ve bunu bir form öğesi gibi sunucuya ( linux ) gönderen bir program ya da flash uygulaması lazım.
bilgisi olan var mı ?
Sunucuya Video Kaydı Yapmak
4
●492
- 23-12-2009, 18:34:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam Flashchat123 İçinde Webcam ın Gonderme Alma *.as leri mevcut onları kopyalıyarak Belki kendin birseyler yapabilirsin veya Flash Media Server Kullanabilirsin Benim Anlattıgım bir proje var kendi Forumumda istersen ona bir Gozatabilirsin işine yarar Belki
iyi calsımalar ..
Foruma Göz Atablirsin.
http://www.vmreboot.com/forum/showthread.php?t=278