EVal, Ne sıklıkla kullanıyorsunuz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
EVal, Ne sıklıkla kullanıyorsunuz ?
2
●
130
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Programlama
EVal, Ne sıklıkla kullanıyorsunuz ?
24-02-2026, 00:44:54
#1
dnaz
Eval is evil yada madem adamlar yazmış o zaman demek ki kullanılıyor , siz hangi düşünceyi paylaışıyorsunuz ?
Ben gerektiği zamanda güvendiğim yerde kullanırım
24-02-2026, 00:57:44
#2
A.AY
Nedir bu eval
24-02-2026, 01:19:24
#3
dnaz
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nedir bu eval
Yazılımda kullanıyoruz kısaca string ifadeyi kod olaral çalıştırma.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler