• 07-09-2009, 03:30:15
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SELAMlar arkadaşlar

    sanırım başlık açıklıyor herşeyi.

    kahvemix scriptinin javası ile oynayıp tasarımı değiştirmek istiyoruz.

    java konusunda bilgili arkadaşları bekliyorum. görüşelim bir

    gckhvs@hotmail.com

    buradanda olur pmden de msnden de isteyene telden de
    0505 698 93 93
  • 08-09-2009, 04:37:25
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yokmu bu derdime bi çare !
  • 09-09-2009, 02:14:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    java konusuysa çok nadir diye bilirim yine hayırlı arayışlar.