• 01-08-2009, 23:31:00
    #10
    html parser'ı deneyebilirsiniz. Sitenin tüm içeriğini alabilir ve onun üzerinde işlem yapabilirsiniz.
  • 02-08-2009, 02:52:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    banada laızm
  • 02-08-2009, 16:02:34
    #12
    sadece 10 tl karsılıgı cok temiz bir kod ile (class) title alan bir örnek yapıp sana acık kaynak kodlu olarak verebilrim maksat yazılımdan ilk paramı kazanmıs olayım.
    garanti bankası hesabım var.

    istersen söyle yaparım
    public string TitleAl(WebBrowser mywebBrowser)
    {
    ...
    }

    sen sadece parametre olarka web browser nesneni verirsin sonucu alırsın.
    iletişim için pm atabilirsin.

    isterseyen olursa sayfadaki linkleri toplayan bir program da yapabilirim
    yahut belirli bir siteye otomatik login olup işlem yapan bir programda yapabilirim
    missal facebooka otomatik giriş yapmak gibi yada hotmaile ya da mynet ne işlem yapmak istediğinize de siz karar verin tabi bu işlemler 10 tl den birazcık daha pahalı olur.
  • 02-08-2009, 21:26:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ah ah.Bide biz neden gelişemiyoruz diyoruz.Kod paylaşmak için bile para isteyen bir millet.
  • 02-08-2009, 21:41:04
    #14
    sende haklısın hersey para demek değil

    basit bir yolu varmıs regexlere gerek yok
    webbrowser.Document.Title
    yanlız dikkat et
    webbrowser.Navigate("http://google.com");
    this.Text=webbrowser.Document.Title
    dersen hata alırsın object referans alınamadı hatası alırsın
    webbrowser in navigated eventini yakala
    bu işlemi orda yap o zaman çalısıyor.
    this.Text=webbrowser.Document.Title
    regexler baya zaman alyıor bu iyyimiş hatta
    Yazılım Mutfağı - Ana Sayfa da makalesi bile var ilginç olan ben bunu aramıyordum tesadufen buldum insan bir seyi ararken bir çok sey öğreniyor.
    ben sanırdım ki hep webbrowser nesnesi sadece msn messager e oldugu gibi web reklamları almaya yarıyor.
  • 02-08-2009, 21:55:38
    #15
    c# ile 3-4 gün ilgilenmiştim. basit bir örnek yazmak isterdim ama bilgisayarımda visual studio yüklü değil. takıldığın yer varsa yardımcı olmaya çalışayım.
  • 02-08-2009, 21:58:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    @Mahoni
    Ben title almaya çalışmıyorum ki, yoksa title almayı biliyorum.

    Edit: Yazılım mutfağında işe yarar bir bilgi buldum.inceliyorum.Çok sağol mahoni.
  • 03-08-2009, 00:20:46
    #17
    birazdan okuyacagınız post fatiha editiondur lisanslıdır kişisel yada ticari kullanım için yazarın geçmişlerine bir adet fatiha okunmasi karsılıgı kullanılabilir,kaynak göstermeden istediği yerde yayınlayabilir.
    -----------------------------------------------------------------
    biraz inceledim bu kontrol cidden güzel kolaylıklar sağlıyor ancak <div ID="mydiv" > dedi ise htmlelement.GetbyID("mydiv") diyoruz sorunsuz alıyoruz ama kişi css classi ile verdi ise sorun onu da arastırdım
    biraz iş zorlasıyor
    ya tüm divleri alıp içlerini konrol etmek gerekiyor ya da
    string icerik;
    foreach(HtmlElement elm in webbrowser.Document.Body.GetbyTag("DIV"))
    {
    if(elm.GetAttribute("className") =="post")
    {
    messagebox.show("Bu benim aradığım div");
    icerik= elm.innerHtml;
    }
    }
    al sana bot (Tabi bu kadar basit değil daha bir sürü detay var ama step step sonuca gidilebilir. php eğitimi de alıyorum ama eski bir fanatik linuxcu olaraak M$ cidden büyük kolaylıklar saglıyor php nin canı cehenneme asp nin de ;
  • 04-08-2009, 13:31:32
    #18
    string Site = "http://www.kariyervideo.com";
    WebClient client = new WebClient();
    Stream data = client.OpenRead(Site);
    StreamReader reader = new StreamReader(data, Encoding.GetEncoding("utf-8"));

    string str = "";
    str = reader.ReadToEnd();
    int x = str.IndexOf("<title>");
    int y = str.IndexOf("</title>");
    int z = y - x;
    string title = "";
    try
    {
    title = str.Substring(x + 7, z - 7);
    }
    catch
    {
    }