• 06-10-2023, 19:46:19
    #1
    Kişisel Rütbe
    Sadece Kod yazarak saniyeler içinde videonu oluştur

    https://www.youtube.com/watch?v=gwlDorikqgY

    Github: https://github.com/JonnyBurger/remotion Docs: https://remotion.dev
  • 06-10-2023, 19:46:46
    #2
    Kişisel Rütbe
    https://www.youtube.com/watch?v=deg8bOoziaE
  • 06-10-2023, 19:52:22
    #3
    - yazılımcıyım ben
    + ne tür şeyler yazıyorsun?
    - video yazıyorum
  • 06-10-2023, 19:53:04
    #4
    Güzel içerik eline sağlık

    Ancak ben şöyle düşünüyorum, wordpresste bile elementor brizy gibi araçların tema yaparken kod yazmaktan kurtarması için, sürükle bırak kullanımı yüzünden tercihi hat safhadayken hatta mümkün olsa kodu bile sürükle bırak yapacak milyon tane insan varken, zaten sürükle bırakla çok kolay şekilde yapılan video editin kodla yapılması bana fanteziden başka bir şey gelmiyor.

    Ama dediğim gibi paylaşım çok güzel.
  • 06-10-2023, 20:00:55
    #5
    Kişisel Rütbe
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel içerik eline sağlık

    Ancak ben şöyle düşünüyorum, wordpresste bile elementor brizy gibi araçların tema yaparken kod yazmaktan kurtarması için, sürükle bırak kullanımı yüzünden tercihi hat safhadayken hatta mümkün olsa kodu bile sürükle bırak yapacak milyon tane insan varken, zaten sürükle bırakla çok kolay şekilde yapılan video editin kodla yapılması bana fanteziden başka bir şey gelmiyor.

    Ama dediğim gibi paylaşım çok güzel.
    Kod manyakları için yapılmış bence yoksa kodla video yapıyorum desem deli derler bana
  • 06-10-2023, 20:07:12
    #6
    Kişisel Rütbe
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - yazılımcıyım ben
    + ne tür şeyler yazıyorsun?
    - video yazıyorum
    Resminizi görünce aklıma bu geldi

    https://www.youtube.com/watch?v=LNKUpaWtXR4