• 17-05-2009, 17:53:52
    #1
    Arkadaşlar bizim sohbet bölümüne bağlanmak için mIRC yapacak bir arkadaşa ihtiyacımız var anlayan varsa msn adresimi profilimden alıp bana ulaşabilir

    baştan kodlamicak zaten hazır bi scripti bozcak Photoshop vs. ile güzelleştirip 1-2 özellik eklicek sadece bu kadar..
  • 17-05-2009, 18:02:04
    #2
    Düz mirc mi istiyorsun?
  • 18-05-2009, 00:44:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Düz mIRC ise Pm ile ulaşabilirsin bana
  • 18-05-2009, 15:44:21
    #4
    Baştan kodlama yaptığım içinde hertürlü isteği karşılayan, grafik olarakta kullanıcıyı sıkmayan hatta bir defa kullanan kişiyi ikinci bir defa daha kullanmaya yönelten kendi serverim için kodlama ve tasarlama yaptığım Scripti size özel bir fiyata tüm haklarıyla satabilirim.
    Script içinde sadece MAS (Mirc Avatar Sistemi) yer almamaktadır.
    Onun dışında herşey mevcuttur.

    Ayrıca Scripti :
    @p, Oper, Helper Script'i olarakta rahatlıkla kullanılabilecek şekilde tasarladım.
  • 22-06-2009, 16:35:43
    #5
    Misafir
    Güncel mi?
  • 22-06-2009, 16:40:26
    #6
    nasıl birşey istiyorsun iletişime geçelim.
  • 18-07-2009, 13:34:44
    #7
    hala gecerli ise ilgilenebilirim. zoom@ircfox.net adresim