Log dosyamda Türkçe karakterler görünmüyor. ChatGPT'yi kullanarak bu problemi çözdüm ama tüm log dosyasını bu bota atamam. Ayrıca API erişimimin süresi doldu. Yani API de kullanamam. Hem güvenlik açısından da doğru gelmiyor. Tüm logu neden şirkete vereyim? Gizlilik politikasına göre şirket, bu içerikleri takip edebiliyor.
C# ile "?" ile görünen Türkçe karakterleri nasıl düzeltirim? Örneğin:
T?rk?e -> Türkçe
C# ile eksik olan Türkçe karakterleri ekleme
2
●144
- 26-05-2023, 16:30:24UTF-8 Md karakter kümesini kullanmanız gerek Türkçe karakterler içinMucosoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2023, 16:40:38Bu benim ne işime yarayacak? Log dosyası yazarken mi kullanacağım?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle