• 26-05-2023, 16:27:59
    #1
    Log dosyamda Türkçe karakterler görünmüyor. ChatGPT'yi kullanarak bu problemi çözdüm ama tüm log dosyasını bu bota atamam. Ayrıca API erişimimin süresi doldu. Yani API de kullanamam. Hem güvenlik açısından da doğru gelmiyor. Tüm logu neden şirkete vereyim? Gizlilik politikasına göre şirket, bu içerikleri takip edebiliyor.

    C# ile "?" ile görünen Türkçe karakterleri nasıl düzeltirim? Örneğin:

    T?rk?e -> Türkçe
  • 26-05-2023, 16:30:24
    #2
    Mucosoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Log dosyamda Türkçe karakterler görünmüyor. ChatGPT'yi kullanarak bu problemi çözdüm ama tüm log dosyasını bu bota atamam. Ayrıca API erişimimin süresi doldu. Yani API de kullanamam. Hem güvenlik açısından da doğru gelmiyor. Tüm logu neden şirkete vereyim? Gizlilik politikasına göre şirket, bu içerikleri takip edebiliyor.

    C# ile "?" ile görünen Türkçe karakterleri nasıl düzeltirim? Örneğin:

    T?rk?e -> Türkçe
    UTF-8 Md karakter kümesini kullanmanız gerek Türkçe karakterler için
  • 26-05-2023, 16:40:38
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UTF-8 Md karakter kümesini kullanmanız gerek Türkçe karakterler için.
    Bu benim ne işime yarayacak? Log dosyası yazarken mi kullanacağım?