Belki beni bir önceki programımdan tanıyanlar vardır, whatsapp takip botu yapmıştım.
İlgilenmiyorum kardeşim özelliklerle sadede gel diyorsanız sorularımı en aşağı bırakıyorum

Dil olarak C'yi orta düzeyde biliyorum, fakat tahmin edebileceğiniz üzere C bilmemin bu programa hiçbir faydası yok

C#'ı ise bilmiyorum denebilecek kadar az biliyorum sürekli araştırarak yapıyorum programları.
Kopyala yapıştır programcı olarak düşünmeyin, araştırarak ve anlayarak ilerliyorum.
İlk hedefim tasarımı tamamlayıp sonrasında asenkron programlama konusunda araştırma yapmak.
API kullanmadan Selenium ile yazmayı düşünüyorum, sizce bu konuda çok sıkıntı yaşar mıyım?
Çok bir bilgim olmasa da, instagram algoritmalarının anlamaması için api kullanmaktan daha sağlıklı olabilir gibi geliyor.
Bilgisi olan abilerden bu konuda tavsiye bekliyorum.
Mütevazi bir bot olmasını düşünüyorum, yapabileceğimi düşündüğüm özellikler;
X kullanıcısını takip edenleri takip et,
X kullanıcısının takip ettiklerini takip et,
X linkindeki gönderiyi beğenenleri takip et,
X Kullanıcısının son gönderisini beğenenleri takip et,
Takip ettiğim kişileri takipten çıkma,
Takip isteklerini geri çekme,
Keşfetteki kişileri takip etme,
Anasayfadaki gönderileri beğenme,
Beni takip edenleri geri takip etme, gönderi beğenme, yorum yapma,
X şehrindeki kişileri takip etme,
Takipçi sayısı x 'den küçükse atla ve benzeri bir sürü özellik.
Türevi uygulamalarda bulunan çoğu özelliği oturup çalışma mantığını şu an için kafamda oturttum.
Bazı şov özelliklerle zaman kaybetmeyi düşünmüyorum açıkçası.
Genel olarak sorularımı özetlemek gerekirse;
Programın lisanslaması için sizce aylık bir ücretle mi yoksa tek bir ücretle mi çıkartmalıyım? Aylık ise bu ücret ne kadar olmalı.
Asenkron programlama için önerebileceğiniz kaynak var mıdır? Tavsiyeleriniz nelerdir?
Programda 1'den fazla hesap kullanmak sizce çok kritik bir özellik mi? Eğer öyleyse proxy'e ihtiyaç duyar mıyım?
Önerdiğiniz, kesinlikle bu özellik olsun programda dediğiniz bir şey var mı?
Programı API kullanmadan Selenium ile yapmayı düşünüyorum, sıkıntılar doğurur mu?
Şimdiden cevaplarınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim