• 09-01-2021, 20:41:14
    #10
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey gidi günler...
    eskisi gibi olacaktır hatta dahada güze lolacaktır..
  • 09-01-2021, 20:42:27
    #11
    iyisite.NET
    Hey gidi günler hey...
    Maşallah kadro sağlam.
  • 09-01-2021, 20:43:04
    #12
    CekHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında çok değerli ve döneme büyük etki etmiş bir platformdu, yeniden açılması güzel olmuş

    ellerinize sağlık
    sizleride aramızda görmek isteriz..
  • 09-01-2021, 20:43:17
    #13
    ahh ah eskiler geldi aklıma bende bugün bilgisayarda Winamp yükledim daldım 15 yıl öncesine
  • 09-01-2021, 20:47:10
    #14
    joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskinin kelebek.org & gen.tr polemikleri geldi aklıma. (;
    kelebek.gen.tr tescilli marka ve scriptleri ile bir numaradır..
  • 09-01-2021, 20:50:12
    #15
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey gidi günler hey...
    Maşallah kadro sağlam.
    inşllh eski ekiple eskisi gibi olacaktır inancımız tamdır..
  • 09-01-2021, 21:12:33
    #16
    aslında r10 yönetimi bir irc kursa site üzerinden tamamen eski görsellerle sizce güzel olmaz mı sohbetimizide yapsak orda kendi görüşüm bu benim tabii eskilere dönme adına
  • 11-01-2021, 00:30:43
    #17
    Yıllardır Herkes KELEBEK'TE tanışır..
  • 11-01-2021, 07:34:19
    #18
    Eskiler hiç unutulur mu? KBSC'nin yeri ayrıdır