• 14-05-2019, 10:56:33
    #1
    Merhaba Arkadaşlar samrtfoxserver ile bir Api cliewnt oluşturarak Karşı sunucuya bağlanmaya çalısıyoruz fakat hiç bir cevap gelmiyor veya gitmiyor aradan bir kaç dakika geçtikten sonra bağlantı kapatıldı diyor başka bir tık yok bu konuda ücretli yardımcı olabilecek arkadaşlar aranıyor
  • 16-05-2019, 20:39:24
    #2
    zarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detayları pm ile gönderebilir misiniz?
    Hocam daha Önce Ugraşınız Oldumu aceba çünki forumdan 3 4 arkadaş yine ugraştı olmadı Yani bilginiz varsa skype iletin daha seri olacaktır işlemler
  • 16-05-2019, 20:42:26
    #3
    Daha öncesinde smartfox server işi yapmış olan bir arkadaş yardımcı olursa iyi olur. Konuyu aylardır biliyorum arkadaşlar.

    Smartfox tecrübesi olan arkadaşlar ilgilensin lütfen.
    Dil: C#
    • Yusufben
    Yusufben bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.