• 20-01-2017, 20:16:56
    #1
    Merhaba arkadşalar konu başlığında söylediğim gibi nasıl yaparım ?

    örnek foto ;



    label barın ortasında ama arkasında beyazlık yok ama bende var ;




    lütfen yardım
  • 20-01-2017, 20:22:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mesela label resmin üzerindeyse

    label.text = PictureBox1

    edit// text ne ya pardon label.Parent olacak
  • 20-01-2017, 20:55:44
    #3
    UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela label resmin üzerindeyse

    label.text = PictureBox1

    Olmadı mesela ben label1 kullanıyorum ne yapmam gerek daha detaylı anlatırmısın ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:44 -->-> Daha önceki mesaj 20:41:39 --

    tamam yaptım hocam tşkler.
  • 20-01-2017, 23:41:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AhmetAtalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmadı mesela ben label1 kullanıyorum ne yapmam gerek daha detaylı anlatırmısın ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55:44 -->-> Daha önceki mesaj 20:41:39 --

    tamam yaptım hocam tşkler.
    pardon ya ne .text'i
    .Parent olacak