• 20-10-2016, 21:30:19
    #1


    4-5 tane exe ile bir işlem yaptırıyoruz. Şu şekilde hata geliyor. Hatayı hiçbir şekilde çözemedik. Tamam deyince işlem devam ediyor. Dışarıdan bir yazılım ile bu hata geldiğinde "TAMAM" a otomatik olarak tıklattırmak istiyoruz. Böyle bir ek yazılımı yapacak kişiler istedikleri ücretle birlikte iletişime geçerse seviniriz.
  • 20-10-2016, 23:08:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dışarıdan bir url ye mi bağlanıyor yoksa database mi? eğer url ise timeout süresinin uzatılması gerekiyor. Timeout süresi dolduğundan böyle bir hata mesajı ayarlamış olabilirler. Programın kaynak dosyalarını elindeyse tahminim o şekilde çözülebilir. Öbür türlü dll bozma programları ile o hata mesajını sil.
  • 23-10-2016, 22:56:17
    #3
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    4-5 tane exe ile bir işlem yaptırıyoruz. Şu şekilde hata geliyor. Hatayı hiçbir şekilde çözemedik. Tamam deyince işlem devam ediyor. Dışarıdan bir yazılım ile bu hata geldiğinde "TAMAM" a otomatik olarak tıklattırmak istiyoruz. Böyle bir ek yazılımı yapacak kişiler istedikleri ücretle birlikte iletişime geçerse seviniriz.
    150TL'ye problemi çözebilirim o hata hiç karşınıza dahi çıkmaz.
  • 24-10-2016, 18:14:06
    #4
    Sorununuz devam ediyorsa yardımcı olabilirim. Ücret kısmı önemli değil.