• 10-07-2016, 14:57:03
    #1
    GeckoWebBrowser1.Navigate("www.instagram.com") açılmıyor , beyaz bos sayfa çıkıyor

    C# ile visual studio da bos çıkıyor
  • 10-07-2016, 19:18:08
    #2
    Bilen yokmu arkadaslar
  • 11-07-2016, 16:28:42
    #3
    Bir bağlanayım çözümleyeyim? PM atarsan sevinirim. Ammy kullanıyorum.