Tam olarak nasıl açıklayacağımı bilemedim, başlık saçma oldu.

Elimizde bir sayı var, a=35000 diyelim. Belirli koşullar sağlandıkça bu sayıya ek bonus veriliyor. %1.2 %0.4 gibi küsuratlı sayılar.
Bunları veritabanında int olarak tutamıyorum nokta işareti konulmadığı için. Çözüm olarak şöyle düşündüm, %1.4 vermek için db'de 14 olarak kayıt edip çıktı alırken 1.4 olarak alırsam sorun kalmaz.
Gelen sayıyı sondan 1 rakam ayırarak alabiliyorum yani 1 ve 4 tek tek geliyor ama ikisini nasıl 1.4 olarak kullanabilirim ?
Alternatif yöntem önerebilecek varsa öyle de olur.
)
float yapamıyorum o yüzden alternatifler geliştirmemiz gerekiyor.