whois yapma siteden veri çekme (delphi) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
whois yapma siteden veri çekme (delphi)
0
●
799
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Programlama
whois yapma siteden veri çekme (delphi)
27-01-2016, 09:36:50
#1
atamavi
Üyeliği durduruldu
Siteden veri çekerek basit bir whois programı yaptık ders içinde user agent kullanımını gösterdim string ile yaptık iyi seyirler
https://www.youtube.com/watch?v=eTluPqB1BqA
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler