• 11-10-2015, 20:54:12
    #1
    Yaklaşık 1.5 yıldır ufak ve büyük projelerde geliştirme yaptım. Yüksek lisansıma devam etmek amacıyla işten ayrıldım ve şuanda açıktan iş alıyorum.

    Varolan projelere (Swift veya Objective-C tabanlı) devam edebilirim ya da sıfırdan native olarak xcode ortamında projelerinizi geliştirebilirim.
    Uzun soluklu projeler için tasarım dahil ekip toplanabilir. Veritabanı gerektiren server tabanlı işlerin konu olduğu yerde back-end servisleri ile uygun maliyetli projeler geliştirebilirim.

    Ilgilenenler skype adreslerini ö.m yoluyla atabilir.
  • 28-12-2020, 18:21:44
    #2
    Selam size nasıl ulaşacam skype yok bende
    Mail yada telefon versem ulaşırmısımız
  • 28-12-2020, 18:22:41
    #3
    Şimdi hata yaparım da banlanırım diye kormuyorum birkere banlandım bana ulaşırmısınız