baya uğraşmışsın ekran görüntüleri için
bunlar da benden gelsin
ancak görünen o ki daha işin çok başındalar, şimdilik web geliştirmeye destek vermişler, c#,js v.s. yazabiliyorsun ayrıca bazı diller için de destek varmış
bu olayın şimdilik tek avantajı asp.net sitelerini mac/linux da host edebilme imkanı.. Onun dışında bir avantajı yok. Ayrıca henüz debug desteği yok mac/linux da
Alıntı
Debugging
Visual Studio Code and ASP.NET 5 are in preview and at this time debugging is not supported on OS X and Linux. Rest assured, we are working hard to bring these experiences to you in the near future.
Belki 3-5 sene sonra adam akıllı bir şey çıkar ama şimdilik kullanmak pek mantıklı gelmedi, çok meraklı olan varsa mono'nun xamarin studio yusunu deneyebilir.
görüldüğü gibi daha zengin içeriği var. vizelerinde başarılar

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:40:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:34:49 --
arkadaşlar eğer linuxde exe derleyebilirsek, bütün oyunları linuxde çalıştırabiliriz? sonuçta linux altında exe çalıştırılabilecek sistem varsa, oyunlarda çalışır.
normalde wine hq ile bazı exe leri çalıştırabilsekte ben studioyu çalıştıramamıştım.
çok ilginç bi durum.
bu işi başlatan mono grubudur hocam, ve her şeyi Miguel de Icaza başlatmıştır.. Zaten ms in connect daylerinde de microsoft mobil tarafına (ios ve android için) resmi destek vereceği açıklandı bu da zaten xamarin'e destek vermek demek.
bu adamların yazdığı sanallaştırma yazılımları ne kadar başarılıdır bilmiyorum, yani öyle kafana göre her exeyi açabilirim gibi bir imaj oluşmasın. Çünkü bu işletim sistemleri çok farklı, hemen hemen her şey farklı. Dosyalama sistemlerinden tut da, güvenliğe kadar.. O yüzden her şeyin uygun olmasını beklememek lazım.
Ama yine de linux da exe çalıştırmak istiyorsan mono grubunun geliştirdiği yazılımlara göz at
http://www.monodevelop.com/download/
Ama tam performans almak istiyorsan exe için windows kullanman gerekiyor elbette. Bilgisayarına bir sanal makine kurarak windows u bu şekilde kullanmak daha mantıklı bana göre.
kolay gelsin
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:42:30 -->-> Daha önceki mesaj 14:40:27 --
Ayrıca ilgisi olan varsa android uygulamanızı kolayca windows 10 a çevirebiliyorsunuz
http://www.windowscentral.com/micros...s-10-new-video
keza bunu ios için de yapıyorlar .. ilginç şeyler oluyor