Merak edenler için bu görselleride ben ekliyeyim:

Konudaki linkten visual studio`nun 62 mb boyutundaki linux arşiv dosyasını indiriyoruz.İndirdiğimiz arşivi açıyoruz.Bu açılan arşivden çıkan program dosyasını hangi konumda tutmak istiyorsak oraya taşıyoruz(ben indirilenler klasöründe bıraktım daha deneme aşamasında olduğum için )

Klasörü açıyoruz:


(Fotoğrafı tam boyutta görmek için : https://i.hizliresim.com/b52JMm.png)

Ve ardından klasör içindeki "Code" a çift tıklıyoruz(veya sağ tık yapıp çalıştır diyoruz.):


(Fotoğrafı tam boyutta görmek için:https://i.hizliresim.com/qYlPbB.png)

Ve ardından açılıyor:



(Fotoğrafı tam boyutta görmek için : https://i.hizliresim.com/DMR4Dy.png)

Visual studio`yu klasör içinden bir kere çalıştırmamız yeterli.İlk çalıştırdığımızda visual studio kendini sol taraftaki menü bar`ına yerleştiriyor, daha sonra direk menü bar`ından açabiliriz.:


Vizeler yüzünden daha altından girip üstünden çıkma durumum şu an için yok.Başka linux veya mac platformu üzerinde deneyen/kurcalayan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyoruz