Merak edenler için bu görselleride ben ekliyeyim:
Konudaki linkten visual studio`nun 62 mb boyutundaki linux arşiv dosyasını indiriyoruz.İndirdiğimiz arşivi açıyoruz.Bu açılan arşivden çıkan program dosyasını hangi konumda tutmak istiyorsak oraya taşıyoruz(ben indirilenler klasöründe bıraktım daha deneme aşamasında olduğum için

)
Klasörü açıyoruz:
(Fotoğrafı tam boyutta görmek için :
https://i.hizliresim.com/b52JMm.png)
Ve ardından klasör içindeki "Code" a çift tıklıyoruz(veya sağ tık yapıp çalıştır diyoruz.):
(Fotoğrafı tam boyutta görmek için:
https://i.hizliresim.com/qYlPbB.png)
Ve ardından açılıyor:

(Fotoğrafı tam boyutta görmek için :
https://i.hizliresim.com/DMR4Dy.png)
Visual studio`yu klasör içinden bir kere çalıştırmamız yeterli.İlk çalıştırdığımızda visual studio kendini sol taraftaki menü bar`ına yerleştiriyor, daha sonra direk menü bar`ından açabiliriz.:
Vizeler yüzünden daha altından girip üstünden çıkma durumum şu an için yok.Başka linux veya mac platformu üzerinde deneyen/kurcalayan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyoruz