• 26-03-2015, 15:25:55
    #1
    Öncelikle, yanlış bir bölüme konu açtıysam kusura bakmayın.
    Konudan çok çok uzağım ama basit bir şey olabilir mi diye sormak istedim.
    Blogger tabanlı bir sitem var.
    Temamı aslında çok beğeniyorum ama gözüme takılan bir bölüm var.

    Ekran görüntüsünden de eklediğim yan kısımın rengi çok rahatsız edici.
    Bunu, daha sevimli bir renge dönüştürüp, genişliğini 300 yapmak istiyorum.
    BAsit bir işlem olabilir mi diye soruyorum.
    Değilse, unutacağım.
  • 29-03-2015, 11:51:38
    #2
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle, yanlış bir bölüme konu açtıysam kusura bakmayın.
    Konudan çok çok uzağım ama basit bir şey olabilir mi diye sormak istedim.
    Blogger tabanlı bir sitem var.
    Temamı aslında çok beğeniyorum ama gözüme takılan bir bölüm var.

    Ekran görüntüsünden de eklediğim yan kısımın rengi çok rahatsız edici.
    Bunu, daha sevimli bir renge dönüştürüp, genişliğini 300 yapmak istiyorum.
    BAsit bir işlem olabilir mi diye soruyorum.
    Değilse, unutacağım.
    Yapacağınız işlem birazda olsa basittir. Ama kodlama bilmiyorsanız bilen birinden yardım alabilirsiniz.