• 18-12-2014, 13:10:34
    #10
    Skype eklendi
  • 22-12-2014, 21:11:33
    #11
    isteğimize uygun program hızlıca yapılıp teslim edildi.Tereddütsüz çalışabilirsiniz.
  • 25-12-2014, 14:11:36
    #12
    Hızlı, güvenilir, zamanında teslim ve sohbeti iyi bir arkadaş. Elinize sağlık güzel bir iş çıkartıldı.
  • 26-12-2014, 00:11:18
    #13
    Sağolsun tüm kıllıklarıma dayandı ve sağlam bir iş çıkardı... Çok ama çok teşekkürler
  • 26-12-2014, 08:12:48
    #14
    eballi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolsun tüm kıllıklarıma dayandı ve sağlam bir iş çıkardı... Çok ama çok teşekkürler
    Estağfirullah Ersan Bey;

    Müşteri herzaman haklıdır bizce sıkıntı yok, ben bir kıllık görmedim
  • 26-12-2014, 18:15:35
    #15
    Merhabalar,

    2 Adet veritabanı mevcut

    1. Veritabanı ( X ) Localde
    2. Veritabanı ( Y ) Serverda

    İlgili program çalıştırılıp "Eşitle" dediğimizde ( X ) veritabanının tüm bilgilerini ( Y ) veritabanına eşitleyecek bir yazılım için fiyat teklifi verirmisiniz?

    Burda dikkat edilmesi gereken ben 2 veritabanının birbirine eşitlenmesini istemiyorum.

    X > TO > Y

    Veritabanımız MSSQL olup yazılımı kaynak kodları ile beraber talep etmekteyiz, dönüşünüzü beklemekteyim
  • 26-12-2014, 18:29:15
    #16
    - Programın ücretinin büyüklüğüne göre bazen cüzi bir miktarda ön ödeme alıyorum. (%10 gibi)


    az alıyorsunuz r10 gibi bir ortamda size proje verdikten 2 gün sonra netten kaybolucak çok kişi var.
  • 26-12-2014, 19:29:32
    #17
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    2 Adet veritabanı mevcut

    1. Veritabanı ( X ) Localde
    2. Veritabanı ( Y ) Serverda

    İlgili program çalıştırılıp "Eşitle" dediğimizde ( X ) veritabanının tüm bilgilerini ( Y ) veritabanına eşitleyecek bir yazılım için fiyat teklifi verirmisiniz?

    Burda dikkat edilmesi gereken ben 2 veritabanının birbirine eşitlenmesini istemiyorum.

    X > TO > Y

    Veritabanımız MSSQL olup yazılımı kaynak kodları ile beraber talep etmekteyiz, dönüşünüzü beklemekteyim
    İsmail bey Skype adresimi ekleyin görüşelim

    Skype:aerhanguven

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Programın ücretinin büyüklüğüne göre bazen cüzi bir miktarda ön ödeme alıyorum. (%10 gibi)


    az alıyorsunuz r10 gibi bir ortamda size proje verdikten 2 gün sonra netten kaybolucak çok kişi var.
    %10 diye yazdım ancak şimdiye kadar birkaç iş haricinde hiç bir işten kapora almadım bile

    Hayırlısı olsun ne diyelim illaki yapan var, banada denk gelmedi değil ama nasip diyelim
  • 26-12-2014, 19:47:00
    #18
    ObreuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmail bey Skype adresimi ekleyin görüşelim

    Skype:aerhanguven



    %10 diye yazdım ancak şimdiye kadar birkaç iş haricinde hiç bir işten kapora almadım bile

    Hayırlısı olsun ne diyelim illaki yapan var, banada denk gelmedi değil ama nasip diyelim
    Hafızam beni yanıltmıyorsa sen bizim Ali Erhan Güven'sin sanırım ekliyorum Skype