eballi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolsun tüm kıllıklarıma dayandı ve sağlam bir iş çıkardı... Çok ama çok teşekkürler
Estağfirullah Ersan Bey;

Müşteri herzaman haklıdır bizce sıkıntı yok, ben bir kıllık görmedim