Program çalıştıktan sonra içeriği seçerek sil dediğimde silinemedi şeklinde hata alıyorum. Kodlarımda nerde sorun var çözemedim.
Yardım ederseniz çok sevinirim.
private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
{
DialogResult dialogResult = MessageBox.Show("Mesaj içeriği", "Başlık", MessageBoxButtons.YesNo, MessageBoxIcon.Question);
if (dialogResult == DialogResult.Yes)
{
string secili = dataGridView1.CurrentRow.Cells[0].Value.ToString();
string sql=@"delete from kayitlar where id='"+secili+"'";
try
{
OleDbConnection baglan = new OleDbConnection(@"Provider=Microsoft.Ace.Oledb.12.0;Data Source=|DataDirectory|\\datasource.accdb;Persist Security Info=False;");
//Bağlantımızı Açtık
baglan.Open();
OleDbCommand komut = new OleDbCommand(sql, baglan);
//komutumuzu çalıştırdık
komut.ExecuteNonQuery();
//En son olarak bağlantımızı kapattık.Her zaman açtığımız bağlantıyı kapatmamız gereklidir.
baglan.Close();
//Silme işlemi yapıldıysa aşağıdaki mesaj ekrana gelecek.
MessageBox.Show("İşlem Başarılı", "Durum");
}
catch
{
//Silme işlemi başarısızsa aşağıdaki mesaj ekrana gelecek.
MessageBox.Show("İşlem Başarısız", "Durum");
}
// MessageBox.Show("Kayıt başarı ile silindi...");
Form2_Load(sender, e);
}
