İyi akşamlar r10 ailesi bende PS3 vardı kol alicaktim bime geçenlerde gelmişti almamıştım alt komsumda sağolsun bimde tanıdığı varmış bugün bana indirime.girdigini gidelim alalım dedi normal fiyatı 129 TL herkez bilir bugün indirimle 25 TL aldım eğer PS3 varsa bimlerden bakıp kol alabilirsiniz ben 2 tane aldım farklı mağazalardan aldım tek tek komsumda 3 tsne aldı belki işinize yarar diye söylemek istedim

)
İnanmayanlar için resim bırakıyorum fisle birlikte farklı şeylere takılmayın fişteki 😂 👍