• 22-11-2020, 18:04:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar.
    Arkadaşlar Hatırlıyorum eskiden bunun çaresi vardı.
    Lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi ? Automatic ile içerek çekiyorum ama resimler soluk çıkıyor?
    Yardımcı olacak , arkadaş(lara) teşekkür ediyorum
  • 22-11-2020, 23:00:19
    #2
    Soluk derken, örnek resim atarmısınız