Merhabalar.
Arkadaşlar Hatırlıyorum eskiden bunun çaresi vardı.
Lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi ? Automatic ile içerek çekiyorum ama resimler soluk çıkıyor?
Yardımcı olacak , arkadaş(lara) teşekkür ediyorum