• 25-10-2020, 18:58:49
    #10
    Kullanılan token servisinde olağan dışı birşey hissedildiğinde hesaplar gidiyor gibi.
    Sağlam bir web sitenin tokenini kullanıyordum +10k hesap tek bilgisayardan pinleme işlemi yapıyordu, istisnasız hepsi kapanmıştı.
    Günde 10/20 pin atıyordu her hesap. Token olayı sıkıntı gibi yani . Diğer methodlarda herhangi bi kapanma , shadow vs.vs yaşamıyorum.
    Hesaplar +1 Ay problemsiz pinleme yapıp azda olsa o taraftan hit gelmeye başlamıştı.10 Bin hesap için az hit geliyordu ama ilerde ne olurdu bilemem.
    Diğer methodlar daha önde gibi. Anlattığım kapanma olayı 1 ay önce gerçekleşti.

    Kısacası kullanılan token servisi karalisteye vs.vs gibi bi yere girerse o token servisinden pinleyen hesapları felan çok rahat bulup kapatıyorlar sanırım.
    Hitlenme olayıda pek tatmin etmediği için Api olayının üstüne pek düşmedim +10k hesap kapanmasından sonra zaten.
  • 25-10-2020, 19:18:01
    #11
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan token servisinde olağan dışı birşey hissedildiğinde hesaplar gidiyor gibi.
    Sağlam bir web sitenin tokenini kullanıyordum +10k hesap tek bilgisayardan pinleme işlemi yapıyordu, istisnasız hepsi kapanmıştı.
    Günde 10/20 pin atıyordu her hesap. Token olayı sıkıntı gibi yani . Diğer methodlarda herhangi bi kapanma , shadow vs.vs yaşamıyorum.
    Hesaplar +1 Ay problemsiz pinleme yapıp azda olsa o taraftan hit gelmeye başlamıştı.10 Bin hesap için az hit geliyordu ama ilerde ne olurdu bilemem.
    Diğer methodlar daha önde gibi. Anlattığım kapanma olayı 1 ay önce gerçekleşti.

    Kısacası kullanılan token servisi karalisteye vs.vs gibi bi yere girerse o token servisinden pinleyen hesapları felan çok rahat bulup kapatıyorlar sanırım.
    Hitlenme olayıda pek tatmin etmediği için Api olayının üstüne pek düşmedim +10k hesap kapanmasından sonra zaten.
    Hocam diğer metodlarla pinlemeden kastınız nedir. Proxy ile mi pinliyorsunuz
  • 25-10-2020, 19:23:16
    #12
    Master035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer metodlarla pinlemeden kastınız nedir. Proxy ile mi pinliyorsunuz
    Evet proxy ile pinleme yaptırıyorum. Masaüstü yazılım ve php ile 2 farklı şekilde pinleme yaptırıyorum. İD-PW şeklinde login olup pinliyor hesaplar.
  • 25-10-2020, 20:32:12
    #13
    Şu an piysadaki token servislerinin neredeyse hiç biri çalışmıyor. Daha doğrusu anında banlanıyorsunuz.
    Uzun süredir devam ettiğim session proxy ile çok şükür sorun yaşamıyorum hala. Bu şekilde çalışmanızı tavsiye ederim dostlar.