Kullanılan token servisinde olağan dışı birşey hissedildiğinde hesaplar gidiyor gibi.
Sağlam bir web sitenin tokenini kullanıyordum +10k hesap tek bilgisayardan pinleme işlemi yapıyordu, istisnasız hepsi kapanmıştı.
Günde 10/20 pin atıyordu her hesap. Token olayı sıkıntı gibi yani . Diğer methodlarda herhangi bi kapanma , shadow vs.vs yaşamıyorum.
Hesaplar +1 Ay problemsiz pinleme yapıp azda olsa o taraftan hit gelmeye başlamıştı.10 Bin hesap için az hit geliyordu ama ilerde ne olurdu bilemem.
Diğer methodlar daha önde gibi. Anlattığım kapanma olayı 1 ay önce gerçekleşti.

Kısacası kullanılan token servisi karalisteye vs.vs gibi bi yere girerse o token servisinden pinleyen hesapları felan çok rahat bulup kapatıyorlar sanırım.
Hitlenme olayıda pek tatmin etmediği için Api olayının üstüne pek düşmedim +10k hesap kapanmasından sonra zaten.