• 26-06-2020, 00:40:09
    #10
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimiz başlangıçta host ile başladık, geçen aya kadar da öyleydi... Para kazanmaya başlarsanız buyütmek için reseller ya da vps alabilirsiniz.
    Kaç alan adı barındırıyor sizin reseller hocam ? Ve toplamda kaç siteniz mevcut acaba sublarla birlikte
  • 26-06-2020, 00:46:24
    #11
    Dreamer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç alan adı barındırıyor sizin reseller hocam ? Ve toplamda kaç siteniz mevcut acaba sublarla birlikte
    2 reseller var, birinde 5 domain, diğerinde 2 domaim var.

    Toplamda 70 sub var....

    Farklı sistemlerim var hocam..
  • 26-06-2020, 00:49:14
    #12
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 reseller var, birinde 5 domain, diğerinde 2 domaim var.

    Toplamda 70 sub var....

    Farklı sistemlerim var hocam..
    Teşekkürler hocam
  • 26-06-2020, 01:24:20
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hesap 0.5 tl, neyin hesabını yapıyorsunuz... Para kazandırırsa 1k hesap 500 tl.

    Ufak hesaplar değil, büyük resmi görün... Her işi siz yapmaya kalkarsanız elinize yüzünüze bulaşması muhtemeldir.
    Bir şeyin hesabını yapmıyorum hocam, işi neden maddiyata dökme gereği duydunuz ki. İşin mantığını öğrenmeye çalışıyorum sadece. Bir panel kullanılarak mı yapılıyor sadece bunu öğrenmek istedim. Farz edelim hesap aldım Türkiye'den giriş yapınca problem olmayacak mı? Asıl öğrenmek istediğim buydu.

    Tabi ki üçün beşin hesabını yapacak değilim.
  • 26-06-2020, 10:40:05
    #14
    Bu iş için genel olarak forumda proxy konuları var bence incelmenizde fayda var
  • 26-06-2020, 11:13:00
    #15
    expert24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyin hesabını yapmıyorum hocam, işi neden maddiyata dökme gereği duydunuz ki. İşin mantığını öğrenmeye çalışıyorum sadece. Bir panel kullanılarak mı yapılıyor sadece bunu öğrenmek istedim. Farz edelim hesap aldım Türkiye'den giriş yapınca problem olmayacak mı? Asıl öğrenmek istediğim buydu.

    Tabi ki üçün beşin hesabını yapacak değilim.
    Okulda teorisini öğrenirsin, iş yerinde pratiğini...

    Denemeden mantığını kavraman zor. Hesaplar proxy havuzundan rastgele proxy ile açılıyor (öyle biliyorum) hesap açılırken ülke seçimi yapılıyor... ip seçimi değil.

    Şu var tabi örneğin act ile açarken kendin usa proxy kullanıp usa hesabı açarsın... Alman proxy kullanıp alman hesabı açarsın... Bu durum neyi etkiler denemen lazım (3-5 tane ile değil onlarca hesapla deneme yapmalısın)

    Arge biraz pahalı bir uğraştır...
  • 26-06-2020, 18:34:19
    #16
    bence act panel cok ucuz birde derli toplu çok güzel yapmış yapan arkadaş o yüzden reklamını yapmak istedim