Bir şeyin hesabını yapmıyorum hocam, işi neden maddiyata dökme gereği duydunuz ki. İşin mantığını öğrenmeye çalışıyorum sadece. Bir panel kullanılarak mı yapılıyor sadece bunu öğrenmek istedim. Farz edelim hesap aldım Türkiye'den giriş yapınca problem olmayacak mı? Asıl öğrenmek istediğim buydu.
Tabi ki üçün beşin hesabını yapacak değilim.
Okulda teorisini öğrenirsin, iş yerinde pratiğini...
Denemeden mantığını kavraman zor. Hesaplar proxy havuzundan rastgele proxy ile açılıyor (öyle biliyorum) hesap açılırken ülke seçimi yapılıyor... ip seçimi değil.
Şu var tabi örneğin act ile açarken kendin usa proxy kullanıp usa hesabı açarsın... Alman proxy kullanıp alman hesabı açarsın... Bu durum neyi etkiler denemen lazım (3-5 tane ile değil onlarca hesapla deneme yapmalısın)
Arge biraz pahalı bir uğraştır...