• 16-04-2020, 18:03:37
    #19
    Graf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik olan gerçekten sizsiniz İlginç. Hala uzun uzun yazıp cevap verebilmende ilginç.
    Son cümlende alakalı değil diyerek alakalı olmadığını mı düşünüyorsun

    https://www.r10.net/adsense-odemeler...il-alinir.html armut piş ağzıma düş
    https://www.r10.net/ecommerce-yazili...il-alinir.html armut piş ağzıma düş
    https://www.r10.net/cep-telefonlari/...-hakkinda.html armut piş ağzıma düş
    https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...ek-var-mi.html armut piş ağzıma düş
    https://www.r10.net/programlama/2199...zebilecek.html armut piş ağzıma düş
    https://www.r10.net/wordpress-seo-gu...-temizlik.html armut piş ağzıma düş
    https://www.r10.net/universite/21614...ra-yardim.html armut piş ağzıma düş

    Niye insanlardan yardım istedin hocam? neden kafa patlatmadın? Patlattıysanda burada yazdığın mesaj ile konuların arasında tezatlık var.
    Bak daha konularının 2. sayfasına geldim bunları buldum. Armut pişşş ağzıma düşşş Daha konuşacak mısın gerçekten
    Eklediğin konuların hepsine ücretini mukabilinde yardımcı olmak için ulaşan insanlara ücretini verdim işlerimi yaptırdım. Çok meraklıysan tek tek dekontta göstereyim. İnsanlara ücretsiz paylaşım yapmaya çok meraklıysanız sizinde paylaşım yaptığınız kazanç yöntemlerinizi görmek isteriz. Zira profilinizde 2'den fazla konu göremiyorum. Ruh misali nerde ne var görmüş öğrenmiş gibi bir haliniz var. Sizde ağır beleşci havası seziyorum.
    Burası ticaret forumu açtığım konuların yarısından fazlasında ücret ile ulaşan herkese ücreti mukabilinde yaptırdım. Pinterestten binlerce insan ekmek yiyor siz gelip diyorsunuz ki ekmek yediğiniz yöntemi paylaşmıyorsunuz Kendi yapmadığınız şeyi insanlar yapmayınca şikayetçi olmayın
  • 16-04-2020, 22:55:40
    #20
    miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolun hocam sormadığım için ismini paylaşmam doğru mu bilmiyorum bir hocam yardımcı oldu. Teşekkür ederim tekrardan.

    sizde paylasabilirseniz herkes yararlanmis olur .
  • 17-04-2020, 00:04:22
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Onaylı token almayı bilen arkadaşlar anlatırsa sevinirim.
  • 17-04-2020, 00:06:48
    #22
    Su olayı birisi Allah rızası için tam olarak anlatırsa çok mutlu olcaz


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 17-04-2020, 00:59:05
    #23
    delidolu_1717 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onaylı token almayı bilen arkadaşlar anlatırsa sevinirim.

    https://prnt.sc/s04hx4

    surda arkadaş paylaşmısss
  • 17-04-2020, 08:56:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/s04hx4

    surda arkadaş paylaşmısss
    Paylaştımda yapamayanlar özel mesajı doldurduğu için sildim sen görüntü almışsın, yapamayanlar sana gelsin o zaman
  • 17-04-2020, 09:55:47
    #25
    Yok anlamadigim konu sahibi arkadas ilk mesajlarda ucretsiz yardim edilmediginden yakinir gibi mesaj yazmis ama isi goruldukten sonra baskalariyla paylasmamasi tuhaf geldi. Tokenle kurulu sistemim vs oldugundan degil ama garip geliyor insanlarin forumda baskalarindan dert yanip ayni seyleri yapmalari
  • 17-04-2020, 10:02:26
    #26
    lmtjns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok anlamadigim konu sahibi arkadas ilk mesajlarda ucretsiz yardim edilmediginden yakinir gibi mesaj yazmis ama isi goruldukten sonra baskalariyla paylasmamasi tuhaf geldi. Tokenle kurulu sistemim vs oldugundan degil ama garip geliyor insanlarin forumda baskalarindan dert yanip ayni seyleri yapmalari
    Inanın bunu ne zaman biri yazacak diye bekliyordum.. Çok yakında bir paket paylaşacağım yazanlara özelden iletmeye çalışıyorum ve ayrıca bu kadar takipçimseniz son mesajlarımdan da hala sorunumu çözemediğimi anlayabilirdiniz, nasıl bakarsanız öyle görürsünüz..
  • 17-04-2020, 12:32:59
    #27
    miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Inanın bunu ne zaman biri yazacak diye bekliyordum.. Çok yakında bir paket paylaşacağım yazanlara özelden iletmeye çalışıyorum ve ayrıca bu kadar takipçimseniz son mesajlarımdan da hala sorunumu çözemediğimi anlayabilirdiniz, nasıl bakarsanız öyle görürsünüz..
    konudan gordugumuz kadariyla cozdum yazmissiniz, ben her konunuzu okumuyorum tabi , sadece konuya girdigimdeilk mesajlarda insanlarin ucretsiz bir sey paylasmadiigindan bahsedip isinizi halledince sizde aynisini yapmissiniz. onun icin sordum, beni beklediginizi bilsem daha erken yazardim