Yok anlamadigim konu sahibi arkadas ilk mesajlarda ucretsiz yardim edilmediginden yakinir gibi mesaj yazmis ama isi goruldukten sonra baskalariyla paylasmamasi tuhaf geldi. Tokenle kurulu sistemim vs oldugundan degil ama garip geliyor insanlarin forumda baskalarindan dert yanip ayni seyleri yapmalari
Inanın bunu ne zaman biri yazacak diye bekliyordum.. Çok yakında bir paket paylaşacağım yazanlara özelden iletmeye çalışıyorum ve ayrıca bu kadar takipçimseniz son mesajlarımdan da hala sorunumu çözemediğimi anlayabilirdiniz, nasıl bakarsanız öyle görürsünüz..