• 03-04-2020, 00:44:23
    #10
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar an itibariyle Tüm Sub Domainlerim banlandı. Nasıl oldu bu varmı başka arkadaşlarda
    ,

    bende de tüm siteler ban yedi
  • 03-04-2020, 00:45:57
    #11
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,

    kaçç tane ?

    bendede bikaç tane subdomain ban yemiş. devami gelirmi belli degil.

    500 tane yedi şuanda hocam gelecegi belli gibi görünüyor hocam
  • 03-04-2020, 01:03:49
    #12
    Merhaba,

    Hosting olarak hangi firmayı ve ne özelliklerde cihaz kullanıyorsunuz?
  • 03-04-2020, 01:06:42
    #13
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hosting olarak hangi firmayı ve ne özelliklerde cihaz kullanıyorsunuz?
    hostingle mi alakalı
  • 03-04-2020, 01:06:53
    #14
    BZC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlandığını nerden anlıyorsunuz? Bende kontrol edeyim.
    pinterest.com/source/subdomain.alandi.com gibi bakabilirsiniz sonuç cıkmıyorsa banlıdır



    bynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostingle mi alakalı
    Yok, hayır.500 subdomaini kaldıran sistemi merak ettim.
  • 03-04-2020, 03:47:00
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pinterest.com/source/subdomain.alandi.com gibi bakabilirsiniz sonuç cıkmıyorsa banlıdır





    Yok, hayır.500 subdomaini kaldıran sistemi merak ettim.
    Vds plesk, odeawebden 100 tllik sunucu kaldırır, sublarda wordpress clon ile kurulmuştur. Ama sunucuya resim indirme olmayacam, gerekiz loglar günlük temizlenecek, wordpress dil dosyalarını gereksiz kullanmadığınkısımları silip boyutu düşürmek lazım
  • 03-04-2020, 07:45:32
    #16
    ya biz pinterest hesapları gitti diyoruz siz kaç site kaç sub kaldırır derdindesiniz Allahım ya.
  • 03-04-2020, 08:08:56
    #17
    Benim hesaplarda banlanma yok henüz ama inanılmaz derecede hit düşüşü var.
  • 03-04-2020, 08:49:19
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam geçmiş olsun emek var bunu iyi anlıyorum umarım başka destek sıtelerınız vardı.
    Yoksa ıse cıdden bu zor surecte işimiz zor sozde karantı gunlerı adamlar bos kalmayalım saralım şunlara dıye bır karar almış sanki