Hocam geçmiş olsun emek var bunu iyi anlıyorum umarım başka destek sıtelerınız vardı.
Yoksa ıse cıdden bu zor surecte işimiz zor sozde karantı gunlerı adamlar bos kalmayalım saralım şunlara dıye bır karar almış sanki