• 08-12-2019, 10:13:03
    #1
    Günaydın arkadaşlar,
    Az önce IOS üstünde Pinterest'in keylerini dışarı çıkartarak user açmayı başardım.
    user açma botu yazmaya başladım.

    Sorularım şunlardır ;

    1) Nelere dikkat etmeliyim ?
    2) Neler olmaz ise olmaz ?
    3) Neler olmasa da olur ?

    Pinterest konusunda nereseyde hiç tecrübem yok, beni eğitirseniz ben de yazabilirim.
    Forumdan bir çok arkadaşım ile yüzyüze tanışmışlığım var, bilirler beni, bir işe sarıldığımda pek bırakmam.
    Demem odur ki,
    Beni güncellerseniz programı da güncellemiş olursunuz.

    Not ; Sadece User açmayla kalmayabilir..
  • 08-12-2019, 10:54:54
    #2
    mail onayını nasıl yapıyorsunuz?
  • 08-12-2019, 11:02:19
    #3
    yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail onayını nasıl yapıyorsunuz?
    Valla henüz mail onayı istemedi, yani useri direkt açtım
    IOS api üstünden.
    Mail onayı gerekiyor mu ? cidden bilmiyorum.
    ama onu da yapabilirim.
    Mail onayı olmadığında ne tür tehlikeleri var ?

    Sorularım garip gelebilir ama ben pinterest kullanan birisi olmadığımdan oluyor bunlar
  • 09-12-2019, 00:06:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1) Nelere dikkat etmeliyim ?
    2) Neler olmaz ise olmaz ?
    3) Neler olmasa da olur ?

    Cevap
    1) Hocam ip kesinlikle değişmeli her hesap açtıktan sonra ( mobil veri aç kapa yapabilen bir şey yazarsanız daha güzel olur)
    2) Olmazsa olmazlar arasında session code alma ile api oluşturma girme vs.(Hesaplar ilk baş kişisel açılıp oradan işletme hesabına otomatik yükseltirse oda güzel olur)
    3) Mail onayı olmasa da olur.
  • 09-12-2019, 09:43:13
    #5
    BbbnuLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) Nelere dikkat etmeliyim ?
    2) Neler olmaz ise olmaz ?
    3) Neler olmasa da olur ?

    Cevap
    1) Hocam ip kesinlikle değişmeli her hesap açtıktan sonra ( mobil veri aç kapa yapabilen bir şey yazarsanız daha güzel olur)
    proxy ile çalışır halde geldi
    2) Olmazsa olmazlar arasında session code alma ile api oluşturma girme vs.(Hesaplar ilk baş kişisel açılıp oradan işletme hesabına otomatik yükseltirse oda güzel olur)
    Mobile için çalıştığım için Cookie bilgisi ve auth kodu eklendi .
    3) Mail onayı olmasa da olur.
    Eğer işletme hesabı olursa Mutlaka mail onayı istiyormuş onu farkettim

    pin atması ve board açması çalışması başladı.
  • 09-12-2019, 14:15:35
    #6
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın arkadaşlar,
    Az önce IOS üstünde Pinterest'in keylerini dışarı çıkartarak user açmayı başardım.
    user açma botu yazmaya başladım.

    Sorularım şunlardır ;

    1) Nelere dikkat etmeliyim ?
    2) Neler olmaz ise olmaz ?
    3) Neler olmasa da olur ?

    Pinterest konusunda nereseyde hiç tecrübem yok, beni eğitirseniz ben de yazabilirim.
    Forumdan bir çok arkadaşım ile yüzyüze tanışmışlığım var, bilirler beni, bir işe sarıldığımda pek bırakmam.
    Demem odur ki,
    Beni güncellerseniz programı da güncellemiş olursunuz.

    Not ; Sadece User açmayla kalmayabilir..
    pinterest hesap açma botu yapıyorsanız bence hiç ugraşmayın cunku nasıl oluyorsa sistemleri yakalıyor. burada en kral hesap satanlarında yakalanıyor 1 2 lira için kimse ses cıkartmıyor neyse anlatmaya başlayayım.

    1. pinterest hesapları proxy veya modeme reset atarak açıcaksın.
    2. useragent ile açıcaksan direkt ya işletme hesabı açıcaksın yada user agent kullanmadan açıp useragent e yükselticeksin (useragentler ile açılan hesaplarda yükseltme olmaz kendim yapıyorum)
    3. mail onayı istemez ama ilerleyen zamanlarda pinderest profilde mailini onayla diye pop cıkartıyor bence onaylama olmalıdır.

    şuan aklıma gelen bu kadar 1. kural aslında en önemlisi ve 1. kurala ek olarak portable kullanılmalı sıfır ve az cookie li tarayıcı.
    ek olarak uyarı luminati den proxy alma ucuz olacak diye orası iyicene çorba oldu. gelen geçen ordan proxy alıyor.