1) Nelere dikkat etmeliyim ?
2) Neler olmaz ise olmaz ?
3) Neler olmasa da olur ?
Cevap
1) Hocam ip kesinlikle değişmeli her hesap açtıktan sonra ( mobil veri aç kapa yapabilen bir şey yazarsanız daha güzel olur)
proxy ile çalışır halde geldi
2) Olmazsa olmazlar arasında session code alma ile api oluşturma girme vs.(Hesaplar ilk baş kişisel açılıp oradan işletme hesabına otomatik yükseltirse oda güzel olur)
Mobile için çalıştığım için Cookie bilgisi ve auth kodu eklendi .
3) Mail onayı olmasa da olur.