• 07-08-2019, 00:51:58
    #19
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir taktik satışı kokusu alıyorum.
    Saçma bir konu olmuş hocam kusura bakma ama ortada fol yok yumurta yok bir taktik buldum demissiniz. Biraz daha renklendirin veya taktiği paylaşın ona göre buradaki arkadaşlar merak içerisinde kalmasinlar.
    Benzer şekilde sizde konu açmıştınız "Veee Pinterest Bitti. Detaylar geliyor." diye
  • 07-08-2019, 00:57:52
    #20
    Avını bekleyen bir kurt gibi bekliyoruz, umarım ban yemez taktik çalışır teşekkürler şimdiden.
  • 07-08-2019, 01:14:43
    #21
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir taktik satışı kokusu alıyorum.
    Saçma bir konu olmuş hocam kusura bakma ama ortada fol yok yumurta yok bir taktik buldum demissiniz. Biraz daha renklendirin veya taktiği paylaşın ona göre buradaki arkadaşlar merak içerisinde kalmasinlar.
    Hocam senden halen detay beklerken, bu yorum oldumu şimdi
    Shadow içinde 4 gün süre çok erken, hatta 10 gün bile erken, en güzeli yapıp kenara atmak, kalan sağlar bizimdir misali..
  • 07-08-2019, 01:28:12
    #22
    Shadow bandan kurtulmadan kastınız tam olarak nedir acaba?

    Shadow ban olan hesabı shadowdan çıkartmak mı yoksa yeni açılan site/hesapların shadow bana yakalanmaması durumu mu?
  • 07-08-2019, 01:34:33
    #23
    ban furyası bittikten sonra 20 site kurdum tıkır tıkır shadow yok 4 gün test için yeterli bir süre değil
  • 12-08-2019, 19:17:50
    #24
    güncelleme eklendi arkadaşlar.
  • 12-08-2019, 19:24:58
    #25
    Katılıyorum site eklemeden devam edin. Domain ve Shadow ban furyasında yüzlerce hesabımdan etkilenen olmadı hiçbirinde site ekli değildi.
  • 12-08-2019, 20:57:12
    #26
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum site eklemeden devam edin. Domain ve Shadow ban furyasında yüzlerce hesabımdan etkilenen olmadı hiçbirinde site ekli değildi.
    İşletme hesabı yapmaya gerek var mı acaba?
  • 12-08-2019, 21:08:51
    #27
    PBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşletme hesabı yapmaya gerek var mı acaba?
    İşletmenin istatistik dışında bir etkisi yol yapılmasa daha iyi.