• 16-02-2013, 11:58:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar yeni bir script üzerinde çalışıyorum.

    Üye ol kısmında erkek mi bayan mı diye soruyor misal kişi erkeği seçti ben mysql'e cinsiyet sütünuna nasıl Erkek diye yazdırabilirim.
  • 16-02-2013, 12:55:42
    #2
    value değerini cinsiyet olarak alabilirsiniz
  • 16-02-2013, 14:49:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <form method="post">
    ...
    <input type="radio" name="cinsiyet" value="erkek" />
    ...
    </form>
    echo $_POST['cinsiyet']; // ekrana erkek olarak bir değer yansıyacaktır.
  • 16-02-2013, 21:12:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <form method="post">
    ...
    <input type="radio" name="cinsiyet" value="erkek" />
    ...
    </form>
    echo $_POST['cinsiyet']; // ekrana erkek olarak bir değer yansıyacaktır.
    Hocam işte ben ekrana yansıyacağına mysql'e yazdırmak istiyorum.
  • 16-02-2013, 21:23:52
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mysql uyeler tblosuna cinsiyet adında sütün ac uyelerin kaydolduğu mysql veri gönderilen sayfaya yukardaki işlemi yap

    uye kaydı olan sayfayı buraya yaz
  • 17-02-2013, 18:13:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <?php 
    include("veritabaninabaglan.php"); // veritabanına bağlan
    
    if(isset($_GET["islem"])) $islem = $_GET["islem"];
    if($islem=="")
    {
    echo '
    <form action="cinsiyet.php?islem=kaydet" method="post">
    <input type="radio" name="cinsiyet" value="erkek" /><label>Erkek</label>
    <input type="radio" name="cinsiyet" value="kız" /><label>Kız</label>
    <input type="submit" value="Cinsiyet Kaydet"/>
    </form>';
    }
    elseif($islem=="kaydet")
    { 
    $cinsiyet = $_POST['cinsiyet'];
    $sql = mysql_query("insert into tablo_ismin (cinsiyet) values ('$cinsiyet')"); // veritabanında tablo ismin altında cinsiyet oluştur.
    echo "Cinsiyet Kaydedildi.";
    }
    else
    { 
    echo 'Kaydedilemedi!';
    }
    ?>
    Yukarıdaki şekilde yaparsan işin görülecektir. Hangi seçimi yaparsan o yazılacak.

    Veritabanına yazdırmak istediğin veri value="" alanıdır.

    Not: Kodları tek sayfada çalıştırabilirsin. Üst bölümde verileri çeker alt bölümde kayıt işlemlerini yapar.