Merhaba arkadaşlar yeni bir script üzerinde çalışıyorum.
Üye ol kısmında erkek mi bayan mı diye soruyor misal kişi erkeği seçti ben mysql'e cinsiyet sütünuna nasıl Erkek diye yazdırabilirim.
Radibuttondaki yazıyı mysql'e nasıl aktarırız ?
5
●443
- 16-02-2013, 21:12:28Üyeliği durdurulduHocam işte ben ekrana yansıyacağına mysql'e yazdırmak istiyorum.saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2013, 18:13:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
<?php include("veritabaninabaglan.php"); // veritabanına bağlan if(isset($_GET["islem"])) $islem = $_GET["islem"]; if($islem=="") { echo ' <form action="cinsiyet.php?islem=kaydet" method="post"> <input type="radio" name="cinsiyet" value="erkek" /><label>Erkek</label> <input type="radio" name="cinsiyet" value="kız" /><label>Kız</label> <input type="submit" value="Cinsiyet Kaydet"/> </form>'; } elseif($islem=="kaydet") { $cinsiyet = $_POST['cinsiyet']; $sql = mysql_query("insert into tablo_ismin (cinsiyet) values ('$cinsiyet')"); // veritabanında tablo ismin altında cinsiyet oluştur. echo "Cinsiyet Kaydedildi."; } else { echo 'Kaydedilemedi!'; } ?>Yukarıdaki şekilde yaparsan işin görülecektir. Hangi seçimi yaparsan o yazılacak.
Veritabanına yazdırmak istediğin veri value="" alanıdır.
Not: Kodları tek sayfada çalıştırabilirsin. Üst bölümde verileri çeker alt bölümde kayıt işlemlerini yapar.