• 20-01-2013, 23:37:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    yeni bir php hosta php script kurdum fakat panel olsun sitede olsun güncelleme veya panel girişinde yönlendirme çalışmıyor scripte sorun yok başka hosta normal çalışıyor nedendir yardımcı olabilecek varmı?
  • 20-01-2013, 23:44:14
    #2
    yönlendirmeyi nasıl yapıoyrsunuz ve hosttaki php versiyonu nedir
  • 20-01-2013, 23:47:14
    #3
    trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönlendirmeyi nasıl yapıoyrsunuz ve hosttaki php versiyonu nedir
    header("Location:adres.php") gibi ama bütün php yönlendirmeleri çalışmıyor hosta php sürümü PHP Son Sürüm Desteği yazıyor
  • 20-01-2013, 23:59:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hangi firma? Kim bilir ne zamanın "son" sürümü.
  • 21-01-2013, 00:28:20
    #5
    ----------
  • 21-01-2013, 00:40:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Onlara mesaj atmanız lazım, sizden değil sunucudan kaynaklı problem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:40:34 -->-> Daha önceki mesaj 00:39:11 --

    Tekin bey mesajınızı gördüm de, zaten Hakan bey de özelden ulaşmıştı.
  • 21-01-2013, 00:41:14
    #7
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlara mesaj atmanız lazım, sizden değil sunucudan kaynaklı problem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:40:34 -->-> Daha önceki mesaj 00:39:11 --

    Tekin bey mesajınızı gördüm de, zaten Hakan bey de özelden ulaşmıştı.
    neler yapılması gerektiğini soruyorlar hangi modül eklenti aktif etmeliyiz diyorlar
  • 21-01-2013, 01:12:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    http://bugs.xdebug.org/view.php?id=532
    xDebug'un son sürümünü kursunlar.
    Ondan önce php.ini'yi orijinal halinde denesinler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:12:07 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:36 --

    Kanımca output_buffering kapalı ini'de..
  • 21-01-2013, 17:41:54
    #9
    Kanımca output_buffering kapalı ini'de.. bunu açınca düzeldi Allah razı olsun hocam