http://bugs.xdebug.org/view.php?id=532
xDebug'un son sürümünü kursunlar.
Ondan önce php.ini'yi orijinal halinde denesinler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:12:07 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:36 --

Kanımca output_buffering kapalı ini'de..