combobox value ya iki değer yazmak ve değişkene atamak
4
●1.200
- 11-12-2012, 14:09:52merhaba arkadaşlar, formda comboboxım var ve bunun value kısmına iki değer atamam gerekiyor. bunlardan biri id diğeride değer. şöyle düşündüm iki değer arasına virgül koyarak eklesem ve kayıt bölümünde bu iki veriyi explode ile parçalasam sıkıntı olmaz heralde. Ancak bunları parçaladıktan sonra virgülden öncekii veriyi bir değişkene, virgülden sonraki veriyi başka bir değişkene atamak gerekecek. Onu nasıl yapabilirim sizce?
- 12-12-2012, 11:22:33echo $cevaplar; yapın gelen değeri öncelikle bir kontrol ediniz.dj_nuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ondan sonra gerekli işlemlere dönersiniz.