merhaba arkadaşlar, formda comboboxım var ve bunun value kısmına iki değer atamam gerekiyor. bunlardan biri id diğeride değer. şöyle düşündüm iki değer arasına virgül koyarak eklesem ve kayıt bölümünde bu iki veriyi explode ile parçalasam sıkıntı olmaz heralde. Ancak bunları parçaladıktan sonra virgülden öncekii veriyi bir değişkene, virgülden sonraki veriyi başka bir değişkene atamak gerekecek. Onu nasıl yapabilirim sizce?