• 30-11-2012, 10:48:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yazmakta olduğum scriptimle ilgili yardım konuları açtım ancak yeterli bilgi alışverişi yapamadığımız için sonuca ulaşamadık. Msn üzerinden sorunumu ücretli yada ücretsiz olarak çözebilecek arkadaşlar varsa mesaj göndermelerini rica ediyorum.
  • 30-11-2012, 11:30:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dj_nuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, yazmakta olduğum scriptimle ilgili yardım konuları açtım ancak yeterli bilgi alışverişi yapamadığımız için sonuca ulaşamadık. Msn üzerinden sorunumu ücretli yada ücretsiz olarak çözebilecek arkadaşlar varsa mesaj göndermelerini rica ediyorum.
    Hemen Şartları Belirteyim;

    Script'i senin yaptığın bilincine yeterince vardınsa,
    Selam Sabah Etmeden Direk Sorulara Dalmayacağına,
    Soruları topluca sorup daha az soru cevap oynayacağımıza,
    Bide yoğun olupda cevap veremediğim dönemlerde bana ve aile eşrafıma küfür etmeyeceğine söz verirsen yardımcı olayım yoksa hic birbirimizi kırmayalım
  • 30-11-2012, 11:37:17
    #3
    pm gönderdim hocam