Merhaba arkadaşlar, yazmakta olduğum scriptimle ilgili yardım konuları açtım ancak yeterli bilgi alışverişi yapamadığımız için sonuca ulaşamadık. Msn üzerinden sorunumu ücretli yada ücretsiz olarak çözebilecek arkadaşlar varsa mesaj göndermelerini rica ediyorum.