text de yazar belkide kodlamanda hata wardır cunku text e yazmama gibi bir şans yok phpmyadmin den o tablonu seçerek yukarıdan ekle diyerek dene anlıyacaksın.
Keşke konuyu öylece silmeseydin, sonradan nasıl bir hata yaptığını anlayıp nasıl çözdüğünü de analtsaydın. Belki ileride aynı hataya düşen kişiler olacak, başlığı görüp heveslenecek ama hevesi kursağında kalacak falan.