Keşke konuyu öylece silmeseydin, sonradan nasıl bir hata yaptığını anlayıp nasıl çözdüğünü de analtsaydın. Belki ileride aynı hataya düşen kişiler olacak, başlığı görüp heveslenecek ama hevesi kursağında kalacak falan.