arkadaşlar s.a
başlıktanda anlaşıldığı gibi php ile db'den çektiğim verileri txt dosyasına aktarmak istiyorum. xml deki gibi yani.
dbden çekilen verileri txt'ye aktarmak.
2
●519
- 28-07-2010, 20:31:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
<? $dosya_yazma_yontemi="w"; //eğer ekleme yapılcaksa "a" yazılmalıdır dosya 0dan oluşturulmak istenmiyorsa $host = "localhost"; $kullanicim = "root"; $veritabani_sifresi = "12345"; $veritabani_ismi = "veritabani"; $baglan=mysql_connect ($host,$kullanicim,$veritabani_sifresi); mysql_select_db($veritabani_ismi,$baglan); $dosya_adi= "deneme.txt"; $sorgu = mysql_query("SELECT * FROM yazilar"); $yazilcak = "Yazılarım \n"; while($yaz = mysql_fetch_array($sorgu)){ $yazilcak .= $yaz["yazi_aciklama"]."\n"; } $yazz=fopen($dosya_adi, $dosya_yazma_yontemi); fwrite($yazz,$yazilcak); fclose($yazz); ?>hayali bir db üzerinden gittim siz kendinize uyarlayabilirsiniz. - 29-07-2010, 09:36:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.a+ yazılması gerekiyor. Yani hep üzerine devam eden bir txt istiyorsan. a+ yaz ama her kaydettiğinde sadece o andaki verileri kaydetsin dersen üzerine yazmasın istersen w kalsın.Twinsens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle