• 28-07-2010, 20:03:53
    #1
    arkadaşlar s.a

    başlıktanda anlaşıldığı gibi php ile db'den çektiğim verileri txt dosyasına aktarmak istiyorum. xml deki gibi yani.
  • 28-07-2010, 20:31:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <?
    $dosya_yazma_yontemi="w"; 
    //eğer ekleme yapılcaksa "a" yazılmalıdır dosya 0dan oluşturulmak istenmiyorsa
    
    $host = "localhost";
    $kullanicim = "root";
    $veritabani_sifresi = "12345";
    $veritabani_ismi = "veritabani";
    $baglan=mysql_connect ($host,$kullanicim,$veritabani_sifresi);
    mysql_select_db($veritabani_ismi,$baglan);
    
    $dosya_adi= "deneme.txt";
    $sorgu = mysql_query("SELECT * FROM yazilar");
    $yazilcak = "Yazılarım \n";
    while($yaz = mysql_fetch_array($sorgu)){
    $yazilcak .= $yaz["yazi_aciklama"]."\n"; 
    }
    $yazz=fopen($dosya_adi, $dosya_yazma_yontemi);
    fwrite($yazz,$yazilcak);   
    fclose($yazz);
    ?>
    hayali bir db üzerinden gittim siz kendinize uyarlayabilirsiniz.
  • 29-07-2010, 09:36:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Twinsens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    //eğer ekleme yapılcaksa "a" yazılmalıdır dosya 0dan oluşturulmak istenmiyorsa
    a+ yazılması gerekiyor. Yani hep üzerine devam eden bir txt istiyorsan. a+ yaz ama her kaydettiğinde sadece o andaki verileri kaydetsin dersen üzerine yazmasın istersen w kalsın.